Assistmed
Nasza oferta
OPIS FUNKCJONALNOŚCI PRODUKTU
Dzięki specjalnemu oprogramowaniu pacjent dzwoniący do przychodni lekarza rodzinnego może połączyć się z rejestratorką lub gdy linia jest zajęta skorzystać z opcji automatycznej, telefonicznej asystentki przychodni.
Inteligentny bot prowadząc rozmowę z pacjentem zbiera od niego informacje na temat powodów zgłoszenia się do rejestracji, a następnie przyporządkowując pacjenta do danej kategorii zbiera informacje o preferowanej dacie i godzinie wizyty, przyjmuje informacje na temat jej odwołania lub spóźnienia się na umówiony termin. Dodatkowo pacjent ma możliwość złożenia zamówienia na przedłużenie recepty czy wydanie mu/jej niezbędnego skierowania lub zaświadczenia.
Z pacjentem, który zgłosił zapotrzebowanie na wizytę lekarską a wyraził stosowną zgodę bot przeprowadza wywiad medyczny, przygotowując z niej notatkę, zgodną ze sposobem rozumowania klinicznego lekarza.
SPOSÓB DZIAŁANIA
System działa w sposób zapewniający pacjentom możliwość dodzwonienia się do placówki, niezależnie od liczby osób, które w tym samym czasie wybrały ten sam numer. Liczba równoczesnych połączeń (linii) dostosowywana jest do indywidualnych potrzeb klienta.
Pacjent ma możliwość połączenia się z rejestracją lub z voicebotem. Voicebot prowadzi rozmowę z pacjentem w sposób naturalny, zadając pytania dotyczące powodów zgłoszenia się do placówki. Część z potrzeb pacjenta może być poddana zapisowi automatycznemu gdyż system przygotowany jest pod integrację z EDM/HIS.
Szczególną cechą systemu jest zbieranie od pacjenta wywiadu medycznego. Odwzorowany przez nas system wnioskowania klinicznego pozwala na odtworzenie procesu zbierania wywiadu medycznego przez wirtualnego asystenta. Informacje pozyskane na temat aktualnego stanu zdrowia pacjenta mogą zostać następnie przekazane w postaci ustrukturyzowanej notatki do lekarza, do którego pacjent chciał zapisać się na wizytę.
Pacjenci dzwoniący mają również możliwość zostawienia informacji na temat zapotrzebowania na przedłużenie recept na leki oraz załatwienia innych, typowych dla POZ spraw.
SPOSÓB INSTALACJI
Sposób instalacji dopasujemy do Twoich potrzeb:
- bez względu kto jest operatorem telefonicznym
- możliwość uruchomienia usługi w bezpiecznej i certyfikowanej chmurze
- możliwość uruchomienia usługi na sprzęcie komputerowym w obrębie POZ
- indywidualnie ustalany plan wdrożenia: przeprowadzamy audyt techniczny (sprawdzamy instalację telefoniczną placówki i możliwości operatora telefonicznego), konfigurujemy system do potrzeb Twojej placówki, podłączamy gotowy system.
Na każdym etapie instalacji towarzyszyć Ci będzie dedykowany opiekun klienta.
WSPARCIE TECHNICZNE
Swoim klientom zapewniamy profesjonalną asystę techniczną na etapie wdrożeniowym systemu oraz w trakcie trwania umowy abonenckiej. Na pierwszym etapie klient proszony jest o wypełnienie karty audytu technologicznego celem dopasowania rozwiązania telefonicznego oraz skonfigurowania systemu telekomunikacyjnego. Wsparcie techniczne służy pomocą osobom mającą problemy w wypełnieniem przesłanego formularza.
W trakcie korzystania z systemu wszelkie usterki, przerwy w działaniu lub nieprawidłowości systemu można zgłaszać pod adresem: pomoc@medsi.pl. Szybkość reakcji pomocy technicznej uzależniona jest od posiadanego pakietu, jednakże nigdy nie przekracza 1 dnia roboczego.
Asysta oferowana jest również pracownikom personelu medycznego i pomocniczego, korzystającego z systemu telefonicznego automatycznego systemu obsługi pacjenta. Pod numerem telefonu 723 769 833 dedykowany opiekun klienta będzie służył wsparciem w zakresie obsługi systemu, korzystania z wszystkich funkcjonalności czy poruszania się po systemie.
DOTRENOWANIE MODELU
Bądź na bieżąco dzięki dopasowanym do Ciebie planom douczania i aktualizacji modeli ML.
Skontaktuj się z doradcą
Uczenie kolektywne
- Ten rodzaj uczenia, polega na uzyskiwaniu wspólnej korzyści dzięki udostępnianiu zanonimizowanych danych z rozmów telefonicznych.
- Nasi eksperci dokonują korekty danych oraz w bezpieczny i anonimowy sposób zasilają nimi korpus danych na którym przeuczany jest zestaw modeli nlp.
- Dzięki temu sposobowi uczenia, każdy może czerpać korzyści z kolektywnej wiedzy na temat interpretacji i znaczenia wypowiedzi pacjenta
Uczenie prywatne
- Niezależnie czy zdecydujesz się hostować nasze rozwiązanie we własnej serwerowni czy korzystać z naszej prywatnej chmury, oferujemy Ci zestaw intuicyjnych interfejsów graficznych, które pozwolą Ci na podgląd zapisów rozmów oraz ewentualną korektę błędów. Ponowne uczenie modelu odbywa się za pomocą jednego przycisku
- W tym schemacie nie musisz udostępniać nam swoich danych
- Nie masz czasu pracować nad polepszeniem działania Twojego rozwiązania? Żaden problem! W tym planie oferujemy również usługę korekty danych oraz treningu modelu które wykonywane są przez naszych pracowników
Usługi premium
- Uczenie premium pozwala Ci za dodatkową opłatą korzystać z modeli tworzonych na bazie danych dostarczanych przez innych użytkowników bez potrzeby udzielania własnych danych (dostępne zarówno w ofercie SaaS jak i On-premises)
- Stworzenie indywidualnego modelu NLP dostosowanego do specyfiki Twojej jednostki – indywidualnie wyceniane i opracowywane bez potrzeby udzielania danych do usług trzecich
UMOWA
Celem wdrożenia systemu w placówce niezbędne jest podpisanie stosownej umowy abonenckiej (każdorazowo przygotowywanej pod potrzeby konkretnej placówki).
Najczęściej zadawane pytania
Minimalne wymagania sprzętowe dla modelu Saas to:
CPU: Intel Core i5-3570K, AMD FX-8310 lub lepszy
RAM: 8GB (lub więcej)
Przestrzeń dyskowa: 30GB (lub więcej)
Natomiast dla rozwiązań instalowanych w całości na zasobach placówki:
Intel Core i5, 2.5GHz lub wydajniejszym,
RAM 4GB, HDD 10 GB, system Linux lub inny wspierający technologię Docker.
Tak, system może zostać wdrożony, nawet w sytuacji gdy placówka korzysta z usług innego operatora.
Umowa licencyjna na korzystanie z systemu zawierana jest na 12, 24 lub 36 miesięcy.
W trakcie korzystania z systemu wszelkie usterki, przerwy w działaniu lub nieprawidłowości systemu można zgłaszać pod adresem: pomoc@medsi.pl. Szybkość reakcji pomocy technicznej uzależniona jest od posiadanego pakietu, jednakże nigdy nie przekracza 1 dnia roboczego.
Czas od podpisania umowy do wdrożenia pełnej funkcjonalności systemu waha się w granicach od 1-2 miesięcy i uzależniony jest od posiadanej przez placówkę infrastruktury teleinformacyjnej (centrala telefoniczna, operator, łącze internetowe itp).
Tak, oczywiście. Nasz system obsługuje wszystkich pacjentów, niezależnie od tego, z jakiego telefonu wykonują połączenie.
Liczba pacjentów, która będzie mogła równocześnie dodzwonić się do przychodni będzie z Państwem ustalana po wypełnieniu karty audytu technologicznego. Standardowo proponujemy Państwu 5 równoczesnych połączeń, jednakże liczba ta może ulec zwiększeniu.
Masz pomysł na projekt?
Jesteś zainteresowany współpracą na gruncie badawczo-rozwojowym?